Living on my own

Jag är sååå dålig på att vara ensam. Sällskapssjuk ända in i själen. Idag kommer Johanna och Josefine hem från sin alldeles för långa semester i Thailand och jag skulle vara på plats på Arlanda för att vara först av alla att få träffa dom, så blev det såklart inte... Istället spenderar jag kvällen som så många gånger förr, pratandes i telefon konstant. Jag känner på mig att detta kommer få obehagliga konsekvenser på min telefonräkning men skit samma, jag har sällskap i alla fall.

Kommentarer
Postat av: lotta

Vilken osis, Marie. Jag vet hur ni alla hade glatt er. Hemma är de i alla fall. Tur att det inte var idag. Fullständig snökaos och storm här nere.



Kom snart ner o hälsa på! Kramar

2010-01-27 @ 16:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0