2009 var året som...

...jag började jobba på SEB
...jag drack champagne med världens bästa
...jag tatuerade in världens finaste tatuering
...jag köpte årets plagg: Whyred jackan... som jag nästan aldrig använder
...jag började blogga
...jag verkligen uppskattade mina vänner
...jag kämpade som fan
...jag insåg att blod kan vara tunnare än vatten
...jag körde Malmö-Sthlm fler gånger än nödvändigt, alltid med stereon på högsta volym
...jag verkligen förstod att det blir ALDRIG som man tänkt sig
...jag va med på första AW:n på Josefinas...och aldrig ville gå därifrån
...jag äntligen tyckte om mig själv oavsett vad andra tycker
...jag tyckte att livet var ett nattsvart helvete
...jag var snyggare än jag någonsin varit någon sommar
....jag hade alldeles för lite ledig tid
...jag jobbade hela sommaren i Rissne
...årstiderna höll vad dom lovade
...jag skrattade så jag grät
...jag grät som om det inte fanns någon morgondag
...jag saknade mamma till förbannelse
...jag fick en ny familj
...jag var jäkligt grym på fotboll i högklackat, trots att sportdrycken egentligen var rosé
...jag kände mig vuxen för första gången
...jag verkligen hatade att plugga
...jag hade tusen plus några fler jäkligt roliga minnen
...jag flyttade för sjuttio-elfte gången
...jag skaffade en Iphone
...jag hade en helvetes jäkla ångest
...jag stannade upp och tänkte
...jag insåg hur svårt resten av livet är
...jag kände mig väldigt ensam
...jag såg Lars Winnerbäck live första gången
...jag vände kärleken ryggen
...kärleken vände mig ryggen
...och livet också...
...jag växte som människa
...jag gjorde bort mig
...jag trodde jag var rockstar för en kväll
...jag sprang mitt första tävlingslopp och gjorde det jävligt bra
...jag levde som om det inte fanns någon morgondag, och ångrade ingenting...
...jag hoppades på att bli en bättre människa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0