Vad hände???

Värsta ketchupeffekten här känner jag:):) Men ja, jag är ju nattmänniska. Kom bara och tänka på hur seriös och djup den här bloggen har blivit, om än med alldeles för få inlägg.. Det var ju aldrig meningen från början. Jag skulle ju fota fina kläder och skor som får min själ att vända sig ut och in..och sen skulle jag visa vilka av alla dessa ting som fått privilegiet att flytta in  hos mig.. Nu med facit i hand kan man ju säga att det blev inte så. varför vet jag inte riktigt, kanske för att jag kanske inte är så ytlig som jag tror mig vara ibland. Eller så har den här bloggen blivit som en katalysator jag aldrig visste att jag behövde. Missförstå mig inte nu, fina ting är fortfarande en väldigt stor del av mitt liv. Som bevis på detta ska jag visa vad det frsta jag ser varenda morgon när jag vaknar är:
Jäkligt dåliga bilder, men ni förstår ändå att fortfarande är det så att en stor det av mitt liv fylls av materiella men ack så underbara ting..och jag kan försäkra er om att detta endast är en bråkdel av min gedigna samling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0