Too little, too late...

Om jag ska vara helt j**la ärlig så suger jag på hela den här blogg-grejen...jag erkänner. Jag säger att jag ska bättra mig men gör det aldrig. MEN, jag är faktiskt inne och skriver oftare än ni tror, enda problemet är bara att jag är för feg för att publicera mina inlägg, jag bara sparar dom till en dag då jag kanske vågar... Det är väldigt fina inlägg måste jag vara skrytig att säga, men kanske lite för blottande. Hursomhelst, jag blir alltid lika glad när jag loggar in och ser att det faktiskt finns några tappra därute som faktiskt är inne fast jag är urkass på att uppdatera... Jag har mina aningar om vilka ni är och jag älskar er.
Såhär i singellivet är det alltid skönt att veta att man har några som alltid ställer upp och som aldrig tvekar att ofrivilligt suga upp salta tårar eller att ligga sked:) Från vänster: Det väldigt negligerade fåret med ursprung från Nya Zeeland, har inte kommit på något bra namn än (förslag uppskattas) även fast han e otippat kramvänlig. Lina....vad ska man säga, hon har varit min vapendragare så länge jag kan minnas. Alla som känner mig på riktigt vet att jag nog inte skulle klara mig en dag här i jordelivet utan henne hur löjligt det än låter, hon är mitt morfin som jag brukar säga. Sist, och minst också för den delen..hahaha, har vi husmusen, ganska anonym men fyller ändå sitt syfte som övervakare här i mitt lilla krypin.

Kommentarer
Postat av: Fille

Sötisar! Min heter Bagera

2010-04-16 @ 18:26:26
Postat av: sandra

Vad har hänt med LL?

2010-04-18 @ 16:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0