Brrrrr

Nu har kylan nått oss på riktigt. Jag älskar sol, jag hatar regn och rusk. Och till alla er som argumenterar att det är sååååå mysigt att krypa upp i soffan med en kopp te och en bra rulle säger jag bara; köp en airconditioner och persienner, film och te finns på sommaren också!!!! Vill man ha snö och skidåkning kan man faktisk åka till alperna. Nu säger kanske vissa, men flytta till ekvatorn nu om du ska gnälla så j-la mycket, det svenska klimatet kommer inte att ändra sig avsevärt under vår livstid ändå (heja den globala uppvärmningen..hehe). 
   Jag vill ju inte flytta, än i alla fall...Så jag har bestämt mig att tänka positivt, vilket jag oftast gör. Om det nu e så att jag ska behöva stå ut med rusket vill jag mer än gärna göra det i skorna från Burberry Prorsum på bilden ovan. Sjukligt snygga "kängor" som passar utmärkt en vinter i Svealand.
   Alla bidrag välkomnas varmt, bara släng in mailaddressen i kommentarsfältet så lovar jag att maila mitt kontonummer ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0