Livet suger ibland

Jag vet, det va ganska längesedan tentaperioden tog slut och jag har varit en dålig (obefintlig) bloggare. Nu försöker jag igen, även om jag har så mycket att göra så jag får panikångest bara jag tänker på det. Det är måndag men känns som onsdag för att jag suttit i datasalarna hela förbannade helgen...suck. Sitter här igen nu och mår dåligt över den fullkomliga hets som råder här. Jag kan inte ens tänka klart. Överväger att gå hem och sätta mig i lugn och ro istället....frågan är om min självdiciplin känner sig tillräckligt stark idag??

Sova, äta, plugga, äta, sova, plugga, plugga, sova, äta, plugga, jobba, sova, äta, plugga, jobba, sova, plugga....


Jag kommer gråta hysteriskt av lycka när det här helvetet dom kallar Handels är över...



Tills dess får man nöja sig med att drömma.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0