Trés chic

Nu börjar klagomålen trilla in... Jag ska bättra mig, I promise! Det som är svårt är när jag jobbar, tror inte chefen skulle uppskatta inlägg på arbetstid (även om jag smyg-bloggar ibland). Men, förutom att jobba idag har jag faktiskt hittat på lite trevligheter som jag tänkte dela med mig av. MIKAS Koivisto/Karlsson hade inspirationskväll och behövde en extra modell. Jag ställde självklart upp, det är alltid trevligt att bli ompysslad!


Fina bilder i fönstret...


...Fred in action, fixandes med Ninas hår...




... och såhär fint blev mitt hår som duktiga Anna gjorde!

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova HELT stilla för att frisyren ska hålla tills imorgon då det blir heldag med tjejerna!! Ska bli sååå mysigt.






Kommentarer
Postat av: nina jelver

det blev inga våfflor:-( bara makaroner och köttbullar... Lycka till att kamma ut mitt hår förresten, ska bli väldigt intressant!

2009-03-26 @ 08:33:34
Postat av: nina jelver

det blev inga våfflor:-( bara makaroner och köttbullar... Lycka till att kamma ut mitt hår förresten, ska bli väldigt intressant!

2009-03-26 @ 08:33:53
Postat av: josefine

fina bilder. ser fram emot att få se frisyren ikväll :) ha en härlig dag!

2009-03-26 @ 09:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0