Oh my god!

Kvälls-promenixen blev helt oplanerat till ett helt marathon...puh! Vi va ute och gick i TRE timmar, fatta vad många steg det blir=) Så nu har jag blåsor på fötterna och kommer antagligen ha träningsvärk imorgon så otränad som jag är. Hursomhelst var det ett väldigt trevligt om än otippat fredagsnöje.

Nu till nått helt annat. Hur fin är inte den här väskan, den står riktigt högt på min vill-ha-lista!!



Inatt ska jag be till valuta-guden (ja det finns en sån) och hoppas på att dollarn fortsätter falla nästa vecka=)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: johanna

Den väskan är sååå snygg den tycker jag att du ska unna dig det är du värd

2009-03-22 @ 13:23:14
Postat av: johanna

Företen kul med lite längre inlägg!

2009-03-22 @ 13:24:16
Postat av: Jag håller med Johanna. Glöm inte bort att du har ett jobb samt skola att sköta :p

2009-03-23 @ 13:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0