Fredag kväll

Jag kan väl inte skryta med att jag är någon mästerkock direkt, men är det något jag verkligen kan, så är det att göra lasagne! Det finns en STOR chans att detta är världens godaste lasagne, utan att överdriva. Såhär ser skönheten ut under tillverkning...



Hade tänkt mig en mysig hemmakväll med mig själv och lasagnen, men så insisterar Sofie att jag ska möta upp dem efter bion dom ska gå på. Har riktigt svårt att bestämma mig här jag ska göra, men först och främst ska jag äta och "sitta in" mina nyinköpta jeans som förmodligen åker på imorgon kväll!



Nu kallar lasagnen. Later!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, jaa jag skulle lura ut dig i snön :)



det slutade med några drinkar på Godot - så att så mycket missade du inte.



Fasen vilka snygga jeans! :)



ps När du fotar en outfit måste du ju hänvisa till inköpsställen ds

2009-03-28 @ 08:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0