Tiden räcker inte till

Det är en icke-utvilad tjej som knapprar på tangentbordet idag. Gårdagen: upp kvart i sex, till jobbet, från jobbet till skolan och från skolan vid ett inatt....  Jag hann dock förbi weekday för lite impuls-rea-shopping, men imorse när jag satte på mig dom kändes det inte alls som det lyckade fyndet det kändes som igår. Sen har jag så mkt andra saker jag skulle behöva ta tag i som aldrig hinns med...puh.... Det är inte bara jag som är lite bitter denna morgon. På mailen trillar det in från tjejerna:

"AW i början av nästa vecka de som är i stan? Vill ha lite mer sommar känsla ;)"

"Låter ypperligt!!!"

"Jag är på! Håller med - mer sommar åt folket och mer viiiiiin :)"

"AW nunununu. Tors eller fre någon??"

"Ja, why not redan denna vecka ;)"

"aw denna veckan låter bra :) men även nästa tycker jag! ;)"

...haha, vi ser till att inte ha tråkigt i alla fall=)=)

Kommentarer
Postat av: Fille

Haha, aw är vi inte blyga med...

2009-07-09 @ 00:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0