På landet

Eftersom jag nu verkligen e ute på landet så medför detta vissa komplikationer såsom att internet är JÄTTE längsamt. Alltså tar det en evighet att ladda upp bilder och jag måste verkligen sova nu så jag bjuder helt enkelt  bara på ett klassisk "halv tolv" rattgrepp á la Zlatan.



Och resten av vår lilla roadtrip får ni imorrn. För övrigt har jag lyckats dra på mig en blåtira efter att ha kört ögat rätt in i bilrutan så nu sitter jag här med en påse fryst spenat eller vad det nu är och tycker lite synd om mig själv. Hur klumpig får man va??

God natt =)=)=)

Kommentarer
Postat av: marie

Hello, vad gör du? =)

2009-07-03 @ 03:38:01
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0