Kramp...


Nu har jag haft bloggkramp i två dagar nu. Ingen lust, ingen inspiration, inte bra. Det har gått så pass långt att min egen personliga bloggpolis =)=) har kommit med påtryckningar vilket helt enkelt betyder att jag måste skärpa mig. En förklaring är dock att min data fortfarande vägrar samarbeta med mig och nu har även min mobil vänt mig ryggen.... det är ju inte lika roligt att blogga när man inte kan lägga upp bilder =( MEN, på fredag blir jag ju äntligen (!!) stolt Iphone-ägare. Då ska jag blogga sönder er, va så säkra.... Tills jag är i form igen får ni hålla tillgodo med min absoluta favorit






P.S. Igår provade jag första höst/vinterjackan....Skrämmande, mitt i Juli...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0