Struktur 2.0


Ny termin. Nytt liv? Ny människa? För mig är det något magiskt med en ny termin, även om jag intalar mig varje Måndag att jag ska bli en bättre version av mig själv. Att ha en helt blank kalender att fylla med alla välplanerade saker man borde/måste/ska/vill göra. Att ha en färgpenna för varje kategori, aldrig skriva in något som måste strykas över och att få tid till allting man borde/måste/ska/vill göra. På något märkligt (naivt) sätt tror jag alltid att det ska bli så...




* Planera mer
* Träna mer
* Sova mer
* Plugga mer
* Äta nyttigare
* Röka mindre
* Stressa mindre
* Oroa mig mindre
* Njuta mer
* Skratta mer
* Älska mer

* Inse att det aldrig blir som man har tänkt sig



Kommentarer
Postat av: Fjordan

Lycka till! Speciellt med punkt nummer 6. haha!

Kram

2009-08-25 @ 10:52:33
URL: http://eighteentilidie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0