Sthlm 6/4-2009 20:00 10°C!!

Vilken fantastisk dag, jag har verkligen känt mig levande idag. Hurtig som jag är =) så bestämde jag mig att gå till skolan idag trots att Anna bangade (skyllde på dålig sömn, jaja...). Hade en föreläsning som handlade om kreativ marknadsföring och när den va slut råkade läraren sätta på denna videon som exempel:



Jag skrattade lite för mig själv och tyckte att det var väl kreativt. Sen, nån timme senare får vi ett mail från läraren där hon beklagar att de råkade sätta på klippet och att det ABSOLUT inte var acceptabelt och bla bla bla... Herregud, har människor ingen humor längre?! Allt ska va så j-vla tillrättalagt och korrekt. 

Hursomhelst så tycker jag att den är lyckad, tror inte jag är den enda som kommer ha ett leende på läpparna när jag ser en guinnesflaska nästa gång.

Ps. Jag gick hela vägen hem också, vilket gör att jag totalt har gått 16,5 km idag! High five på den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0