Söderut

Imorgon bär det av till Skåneland! Ska bli skönt med lite miljöombyte, som det kallas. Har typ inga planer och det känns bra även om jag vet att jag kommer börja klättra på väggarna efter två dagars lugn.

Idag har jag varit hurtig igen och varit på spinning(!), alla har tjatat och tjatat och idag blev det av. Jag har en hatkärlek till spinning. Det är så j-vla jobbigt och det känns som att det aldrig ska ta slut, men när det väl gör det känner man sig som världens mest vältränade person. För att överleva dagens pass var jag konstant tvungen att tänka bikini, bikini, snygga ben, snygga ben, bikini, bikini =) Jag visualiserade denna bild för mig själv medan mjölksyran smög sig på: 

Behövs nog mer än ett spinningpass för att nå dit hon är, eller vad tror ni??



P.S Vunnit över Tomas i spinning, CHECK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0