Min påsk

Eftersom min uppdatering har varit obefintlig under påskhelgen får ni nu allt på en gång. Varsågoda!


På väg hem


Det är något speciellt med att vara hemma=)

Dagens och kvällens outfit från fredagen

Mötte upp Jojjo och Sandra (vägrar att va med på bild) i Lund


Käkade på mitt favoritställe MAX (man kan skymta Sandra till vänster)


Ännu mera mat, alltid lika fantastisk anka a´la lemongrass på kvällen

Sen blev det fotofritt hela helgen och jag bara njöt, krattade lite och käkade god mat fram tills Måndagen:


vilpaus i bilkörandet, snitsig dagens-bild va?!


Otroliga 20 grader hela vägen till Jönköping, snart är sommaren här!!

Jaha, det var väl allt jag hade att bjuda på. Hoppas ni också har haft en trevlig påsk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0